Obecnie w serwisie YouTube przed wybranymi materiałami wideo (choć czasem także w ich trakcie lub po zakończeniu), emitowane są reklamy, które anulować można po upłynięciu 5 sekund od momentu ich odtwarzania. Od teraz w YouTube pojawią się także reklamy, których nie będzie się dało pominąć. Jeżeli korzystacie z AdBlocka, uBlocka i pokrewnych, problem ten nie będzie Was oczywiście dotyczył.
Google wprowadza do swojego serwisu wideo nowy format reklamy. Będą to filmiki o długości 6 sekund emitowane przed właściwą zawartością danego wideo, których oglądający nie będzie mógł przerwać. W praktyce oznacza to, że osoby nie korzystające z żadnego narzędzia blokującego reklamy, poświęcą sekundę więcej swojego życia na wysłuchiwanie treści sponsorowanych.
Serwis YouTube wciąż nie jest zbyt dochodowy i Google robi wszystko, by przynosił choć minimalne zyski z reklam. Trudno się dziwić gigantowi z MountainView, że eksperymentuje.
Czy nowa forma reklam będzie Waszym zdaniem inwazyjna i będzie przeszkadzać?
Źródło: www.conowego.pl
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?