Kampania będzie docierała do wszystkich odbiorców za pomocą internetu, prasy i reklam zewnętrznych. - Jedna część jest oparta o internet, w tym wszystkie media społecznościowe. Kolejna część to połączenie wydań papierowych z internetem, w tym dodatek „Wakacje 2020” z Polska Press (publikowany m.in. Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska, Gazeta Lubuska, Głos Koszaliński). Będzie 50 tysięcy egzemplarzy tych dodatków - mówi nam Jarosław Lichacy, prezes Darłowskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Ponadto DARLOT rozpoczął również kampanię w „Wiadomościach Turystycznych” oraz w „Magazynie Świat Podróże Kultura”. Informacje będą dostępne w porcie lotniczym w Modlinie oraz PKS Polonus. Materiały będą widniały także w wydaniu internetowym.
Kolejnym elementem kampanii zachęcającej do odwiedzenia powiatu sławieńskiego będą filmy związane z turystyką rowerową, szlakami turystycznymi oraz wartościami przyrodniczymi regionu. Poza tym powstanie seria filmów „Wiking i Wilkołak w podróży”, w tym odcinki o atrakcjach wodnych, historycznych i zdrowotnych (m.in. o Uzdrowisku Dąbki).
W pięciu miastach Polski - w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Lublinie lada dzień pojawi się 50 billboardów zachęcających do wypoczynku m.in. w Darłowie, Dąbkach i Wiciu. - Nasze zaproszenie widoczne będzie na wielu alejach wjazdowych, a także w centrach miast np. nieopodal Wawelu w Krakowie. Szacuje się, wg oficjalnych metryczek każdego z nośników, że zobaczy je około 700 000 osób - zapowiada Darłowska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Hasła kampanii to „Wybierz Serce Polskiego Wybrzeża”, „Wybierz Polskie Morze” i „Wypoczywaj Bezpiecznie”.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?